Garantie- en klachten

 Hier vindt je meer informatie over garantie en klachten.

Ontevreden met uw aankoop?

Wij willen dat je tevreden bent met je aankoop bij Stuive BHV Shop. Is de aankoop niet zoals verwacht? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels en product verpakking binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen?

Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. We zorgen dat je kosteloos het goede artikel ontvangt.

Wat is mijn garantie op een artikel?

Gaat je artikel onverwachts kapot, dan kunt je natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijg je de garantie van de leverancier. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. 

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heb je een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (info@stuivebhvshop.nl) of per post (Stuive BHV Shop, Helper Brink 33, 9722 EG Groningen). We onderzoeken je klacht en nemen binnen een week contact met je op. 

Stichting Geschillen Commisie Webshop Keurmerk

Stuive BHV Shop is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Klachten over onze diensten kunt u bij hen melden via het  formulier op de volgende pagina:

http://www.keurmerk.info/home/klacht

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Webshop www.sgc.nl.

top